Selam kızlar. Hamileliğimin başından beri ağrı çekiyorum doktor düşük riskin yok dedi o konuda sıkıntı yok ama bu ağrının sebebi ne anlamıyorum. Doktor bol su tüketmelisin dedi. Ama en fazla 1 litre içebiliyorum midemi bulandırıyor. Kafayı yicem artık. Son zamanlarda bacak ağrılarımda var. Çalıştığım için çok zor oluyor ağrılarla. Önerisi olan var mı sizin de başınıza geldimi yardımcı olun nolur. Bu arada 15+2 yız.