Kızlar selamm. 13+5 de doktora gittiğimde kız demişti. Su an 15+1 olduk. 2 hafta sonra gidicem kontrole. Cinsiyet yanılması olur mu? Kıza kendimi cok alıstırmıstım🌝 ilk gebeliğim. Beni gören herkes kesin erkek felan diyo. Cevremdede sonradan cinsiyet yanılması olanlar olmuş. Eşimde bana kızıyo erken öğrendin parti felan yaptık diye😄 o bana 17. Haftayı bekleyelim demişti🤤