busey_42 24+1 haftalık sol da bişey yok hep sağ göğsün ucu sızlıyor acıyor ne yapmalıyım neden oluyor bilen var mı kızlar 🤷🤷
Meryemergn busey_42 bende 29 haftalık gebeyim benimde aynı ara ara oluyor genelde sağ tarafım heralde süt oluşumundandır diye düşünüyorum çünkü bazen ucu nemleniyor hele dün baya sızladı ama şimdi hiç ağrım yok korkmayın normaldir☺☺
Melistosum busey_42 vcudunuz sizi doğuma ve bebeğe hazirliyor goguslerinizde şuan hali hazırda süt oluşumu var. Ama gogusunuzle oynamayın uyarıda bulunmayın 🙏
tospikaskim busey_42 bende de öyleydi şimdi 35 hafta dayız o kadar hassastır ki ucu bişey sürsün çok aşırı acırdı ama cok kısa sürdü geçti sonra. Şimdi de ara ara ucu değil normal göğsümde ızlamalar oluyor bebişlerin sütleri hazırlanıyor ☺️
edis22 Melistosum ben oynamiyorum ama badem yagi suruyorum hergun, ozaman masaj yaparak suruyorum. Uyarlanirmi? Uyarlaninca noluyor?
gamzecevik1 Benimde hamileleğimin başından beri oluyor Zeytinyağını hafif ısıtıp pamukla sürüyorum. Sonra da pamuğu göğüs ucumda bırakıp üstünü kapatıyorum. öyle rahatlıyorum.
Melistosum edis22 bende hamileyken burdan duyup arastirmistim göğüs ucu uyarılması erken doğumu tetikleyebilir diyordu. Sizde bir arastirin illa olacak diye bişey yok ama ben riske atmamak adına hiç ellememistim azıcık sürün geçin masaj yapmayın bence