Mauncniez 6 haftalık gebeğim daha önce 2 düşüğüm oldu biri kimyasal biri 8 haftalıktı şimdi sabah uyandım akıntım var kırmızı değil ama sarıda değil beni ürküttü normal mi sizede oluyor muu oluyorsa ne tonlardaa
FatmaNur_27 Mauncniez pembe gibiyse doktora gitmenizi tavsiye ederim benim o haftada oldu pembe akıntım yerleşme kanaması dedi doktor yinede Progestan yazdı