Bebek doğunca alacak olduğum doğum parası öncesi 90 gün sigorta isteniyor. Ben 19 şubata kadar 4b liydim sonra 4a oldum. 4b de 1 yıllık sigortam, 4a ise 40 günlük sigortam mevcut bu ikisine beraber bakılıpta 90 günü tamamlasam doğum parasına hak kazanırmıyım. Yoksa ayrı ayrı mı bakılıyor 90 gün için