Royem62 aslında kafa takacak kadar uzun bir süre olmadı. Biz 7 ay denedik 8.ayında gebeliği öğrendim. Başlarda takvimden yumurtlama günlerimi takip edip o 3 güne önem veriyordum ama bu şekilde olmadı. Muayene oldum sorun mu var diye,birşey yok. Reglim de düzenli. Birçok doktor dinledim öneriler denedik vs en son şunu yaptık; adetimin 10.-19. Günlerinde 2 günde bir ilişkiye girdik. 10-12-14-16-18-20. Günlerde yani. Ozaman oldu. Sperm 24 saat yumurta 12 saat yaşıyor. Tabi hemen kalkmamak ve duş almamak bunları da yaptım aynı zamanda. Umarım sizin de olur en kısa sürede. 🤲🏻