Omay0707 Resimde belirgin cizgi olan testi yaptım bi an inanamadım tekrar ysptım ama onda diger resimde gördüğünüz gibi hayali bişi cuktı ikisini 5 dk arayla yaptım diyebilirim resimleri hemen cektim 🤗🤗
Prenseslerinannesi344 Omay0707 hamilesin lakin cok fazla yeni bu bence bende gördüm cizgiyi hayırlısı olsun
Omay0707 Prenseslerinannesi344 ya inşallah öyledir birinde net digerinde hayali olması korkuttu 2 resimde de gördünüz demi 🤗
Pineapplee Var gibi sanki ama sabrınız varsa iki gün bekleyip yine yapın yoksa bi kan verin hemen öğrenin ❤️
Prenseslerinannesi344 Omay0707 silik cok ama baya saglikli gebelik mi ddgilmi yoksa gec dollenme mi kan ver bugun bence saglik ocagina
Blossoomm Omay0707 benim testlwr de direk çizgi belli oluyordu bir hafta geçince yapmıştım ilki kimyasal gebelikti düştü şu an 11 haftalık gebeyim 🤲🏻 İnşAllah sizinde olur 🥰 bence garanti olması için kan testi verin garanti sonuç ☺️
Prenseslerinannesi344 Omay0707 gordum altakini actigimiz resmi goremdim ama ustte var hayalrt 1 hafta gecmeye rağmen baya silik ama degerleriniz kanda artmismi baktirin bence gec dollenmeden de boyle silik cikar sonradan yuksekir deger
Omay0707 Prenseslerinannesi344 aynen canım pco var geç yumurtluyorum zaten 🤗 bi kaç güne tekrar yapıcam inşallah
Prenseslerinannesi344 Omay0707 yab2 gun sonra bidaha yap yada bugun kan ver bence hayirli olsun şimdiden gozun aydinz😊 ben 4 sene bekledm bu cizgi icin Rabbim 3 tanr verdi simdi 3 bebegim hamileyim
Omay0707 Prenseslerinannesi344 ya maşallah bende 2 yıldır beklerim hasretle 🥲 nasip etmişttir rabbim bu güzel günlerde 🤲