alcang Arsmngmz 2günde bir en az 2 katına çıkması gerekiyor beta hcg’nin. 6. Gününde 1600lerde olması gerekirdi ama geç döllenme olabilir yani bebek 4+6 olmayabilir. 2 gün sonra tekrar test yaptır bence
Elfsglm YavuzunSelini hayır olmadım çok şükür hala bebişim duruyor elhamdülillah adetim 1 gün geçti bugünleri Allahın izniyle atlatırsam daha yii olacak bizim için ❤️🐥🐥