Kızlar bebeğim çok gazlı her yolu denedim kucakta gezdirince susuyor ne zaman emzirmeye çalışsam yine başlıyor ağlamaya yarım saat sonra zorla memeyi tutturuyorum iki çekiyor sonra yine ağlamaya başlıyor normal bi ağlama değil krize giriyor bebeği böyle olan var mı 😔 lütfen bi yardım edin 🙏🏻