gulin-35 hadi gözün aydın saglikla al kizini kucağına benimdr 13 de erkek dedigi bu koz demezde erkek cikarsa gelcelten bende sasorcam inanamiyo. 2 kizdan sonra pglana dicem😂 ama sanmam hep eksi istiyom sag batiyor kasigim yinr sol erkek derler ya hurafe mi bilmem cinsiyete sag sol kasikla ne ilgisi var ise Allah hazırsını versin icime koz dogdu ama benim esim oglan diyo 4 yaşındaki kizim da erkek olsun diyo anne diyo😂