Hello_AtillaKaran Mszrn9678 şuan benim de sancılarım var. Bence yalancı sancıdır erken doğum olarak düşünme. Ben de 33+4’deyim 🤔
bussraozturk Mszrn9678 bende 34+1de gittiğimde erken doğum riskin var dedi adalat diye bir ilaç yazdı bol su ve istirahat dedi. Su kasılmaları azaltıyormuş.
Zuhalsareelif Mszrn9678 sancım yok ama bebek kanalda yurumem kısıtlandı bacak aramdan cıkcak gıbı ustelıkde kanamam oldu artık nısan mı baska bıseymı bılmıyorum Allah yardımcımız olsun
mom1111 Mszrn9678 bende 34+3 teyim canım 3 gündür ara ara adet sancısı gibi sancı çekiyordum ama bugün geçmeyen bir sancı var siz böyle yazınca tedirgin oldum açıkçası size doktor mu dedi erken doğum riski diye nasıl ayırt etmeliyiz
Mszrn9678 Hello_AtillaKaran benim dünden beri düzenli doğum sancısı gibi dedi doktor bilmiyorum artık 😌
Mszrn9678 bussraozturk ilaç bana da veriyorlar canım sancı durması için ama bebeğin haretleri de biraz sıkıntılı o yüzden %90 alıcak sezeryana hala takip ediyor nst ile
Miraras bussraozturk bende 31 de gittim adalat içiyorum 5 gün iç dedi sankı size kac gun dedi benmı yanlıs hatırlıyorum bılemedım 🤷🏻♀️Ama benım cözüm olmadı kasılmalara hala devam
bussraozturk Mszrn9678 doktorum kendisi yazdı günde 2 defa ama çarpıntı ve baş ağrısı yaptı o yüzden bende sadece akşamları içiyorum. Senin şu anda durumun nasıl
Mszrn9678 bussraozturk ben hala hastanedeyim ilaç vermelerine rağmen artıyor sancım bişi yiyip içirmiyorlar her an sezeryana alabiliriz diye bekliyorum öyle nst ye bağlayıp bakıyorlar sürekli
bussraozturk Mszrn9678 Allah yardımcınız olsun bebeğinizi sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Nidakilic 34+5 teyim 7 saat sonra doğumum var ikiz gebeliğim. 12 saat önce kontrole gittim bir bebekte su azalması varmış ve ben tuvaletim geliyor akıntım var sanmışım. Meğersem suyu azalmış bir bebeğin sabah 8 de doğuma alacaklar.
Mszrn9678 mom1111 canım beni çok korkuttular ben başka doktora da gözüktüm şuan hiç ağrım yok açılmamda yoktu zaten bebeğin hareketlerinde sıkıntı var dediler bana nst de iyi çıktı çok şükür diğer gittiğim doktor da tehlike görmüyorum yalancı sancılar seni arada yoklar korkma dedi
bussraozturk Miraras bana gün söylemedi 2 tane iç günlük bayramdan sonra tekrar kontrole gel dedi ama bende aşırı çarpıntı yapıyor sadece akşamları içiyorum o yüzden benim biraz daha rahatladı açıkcası