Bugün 6+2 geçen hafta tam 5+2ydi gittiğimde keseyi görmüştüm herşey çok normaldi eve geldim kanamam oldu düşük riski olduğunu söyledi doktorum ve sürekli yatmamı söyledi 1 haftadır yatıyorum sürekli bugün kontrole gidecem inşallah iyi haberler alırım kalp atışını veya bebeği bu hafta görür müyüm acaba