Nadi Merhaba kızlar ben 19 haftalık hamileyim. Doğumu kolaylaştıran Meryem otunu duydum doğrumu bu? O nerde satılır, ve nasıl hazırlanır, kaç haftalıkken hazırlamak lazım?
[silindi] Nadi aktardan yani baharat satılan yerden almıştı annem benim için canım suyum geldi hastaneye geçtik doğum başladı dediklerinde annem büyük kabın içine bolca su ile koydu dualarına internetten baktı okudu kalben çok inandım ben faydasını gördüm canım tavsiye ederim
Sezya Nadi sancın falan olması lazım canım. Otun amacı suda açıldıkça rahimde açılıyor kolay doğum olsun diye. Doğumdan sonra da hemen sudan çıkarmak lazım rahim toparlanması için
Nadi [silindi] doğum başladığındamı suya koyup duasını okunuyor yada 36 haftalıkken suya koyuluyormı?