Sedeff55 Herkese merhaba 11aylık oğlum var ve şu an 2 aylık hamileyim , bebeğimi emzirmeye devam ediyorum sizce bir sıkıntı olur mu
aysun35elmas Ben kesmiştim sütümün tadı çok çirkin geliyodu doğumdan sonra ikisine sütüm yetmez diye hem de oğlum gece emmeye alışmıştı kestim şuan geceleri hiç uyanmıyo