rumyly Geceden beri hafif adet sancim vardı dün bebek aşırı hareketlendi uyumadan önce. 2 saar uyudum uyandım hafif kan geldi adet sancısı gibi. Şu an 4-5dk da bir sanci geliyo adet sancısı gibi suyum gelmedi ama kan geliyo az. Doktora gitmelimiyim?
ipekveatlas gitmelisin ve giderken bana da dua etmelisin çünkğ tık yok bende 39+3🥲hayırlı doğumun olsun insallah
rumyly ipekveatlas emin olamadım suyum gelmediği için sancim çokta ağır değil aslında ama sık geliyor. Gidip beklemekten korkuyorum😓 amin Allah seni de bir çırpıda kurtarsın insallah🌸
Gamze01- rumyly su hemen gelmeyebilir benim sadece sancım vardı sizin gibi hastaneye gittiğimde 2 cm açıklık var yatış dediler. Suyu kendileri patlattı.
rumyly ipekveatlas nisan gibi değildi kan baya öyle akıntı ile karışık değildi bide sancılarım var emin olamadım gitsem mi acaba
Rabiaaa46 rumyly benim doktorum kahve leke görürsen korkma ama kırmızı kan görürsen hemen gel demişti git ihmal etme gözük yine canım
rumyly Rabiaaa46 baya adet kanı gibi geliyor ped taktım şimdi gidiyorum hastaneye dualarınızı beklerim🙏
Seross10 Rabiaaa46 benimde doktorum kanaman olursa gel bebeğin eşinin bebekten erken ayrılma durumu oluyormuş öyle demişti Allah göstermesin
rumyly Kevsermucize Evet doğurdum doğum başlamıştı ama son anda sezeryana alındım kendi isteğimle. Çok şükür bebişim yanında darısı size😇
rumyly Gamze01- Ben de aynı oldu 3 cm ile gittim suyumu dr patlattı ama Doğum ilerlemedi suni verdiler dayanamadım sezeryana alın dedim iyiki öyle yapmışım bebek ilerlemedi kanalda