Zeynep-altntas57 Merhaba kızlar size birşey sormak istiyorum Sultangazi medigold remzi bey mi daha iyi yada Şafak hastanesi Ayşin hanım mı Kafam karıştı var mı ikisinden birine gitmiş olana veya yakını giden ?
Deletedmom_110 Zeynep-altntas57 Ben medigold e gidiyorum ama remzi ye değil Gül e gidiyorum hastane ve doktor iyi güzel memnunum ama yorumlara bakmıştım daha önce şafak daha çok öneriliyor kıyaslandığında da medigold den daha iyi diyorlar.