Sevde26 Kızlar nişanım geldi ve adet ağrısınla bel ağrısı var ama çok şiddetli değil o kadar bugün de doktor kontrolumuz var kontrole yakinmi gidiyom hastaneye yoksa önce mi gıdım ilk gebeliğim çok da birşey bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Etgrlgz Sevde26 hayırlı olsun canım. Stres yapma erkenden gitmene gerek yok doktorunu ara 8 9 gibi kaçta derse o zaman git. Kaç haftalık bebiş
Suleermz Sevde26 ya benimde dün akşam nişanım geldi 8.30 da hafif hafif kasılmalar var ama düzenli değil süreciniz nasıl ilerledi doktora haber versem mi bende acaba
BenEsra Sevde26 Sevde26 doğum nasıl geçtiii normal mi sezeryanmı anlatırsan sevinirim 😊 bu arada hayırlı olsun
Ikrasmom1 @Sevde26 yaa hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🌸 darısı başımıza.. nasıl kurtuldun kolay mı oldu
Sevde26 Ikrasmom1 Aminn canım benim darısı senin başına Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🙏 valla çok zor oldu kuzum yaaa öldüm öldüm dirildim 😢😢
hunilimom Suleermz bebeğin hareketlerini takip edin hemen doğum baslamsyabilir özel ise haber verin en azından haberi olsun
Sevde26 Suleermz Benimde öyle başladı canım sonra gittik hastaneye biz 2 cm acılmam varmış sonra beni eve gondermediler yatış verdiler hastanede hareket yap yürü kalk akşama kadar onları yaptım sonra akşam üstü 5 gibi sancılarım çok sıklaştı 10 dakkada bire indi sonra dahada sıklaştı 5 dakikada bire indi sonra saat 11 de beni doğum haneye aldılar 1 buçuk da doğurdum 😃
Suleermz hunilimom kasılma var ama düzensiz sürekli wcye gidiyorum karnım taş kesilip geri geçiyor ama dayanılmaz değil
hunilimom Suleermz bebek kendini kanala itiyor büyük ihtimal oda idrar kesesine baskı yapıyor o yüzden kasılıp surkeli wc ye gidiyorsun
Etgrlgz Asil28 bebiş kaç kg doktor ne diyor ne zmaan gelirmiş. Benim 37+6 oldu. Hafta içi gelir dedi gelmezse cumartesi sen gel dedi sancılarım çıkıyor nst de
Etgrlgz Asil28 Asil28 37+4 te 3000 dedi. 38+4 de tekrar gideceğim. O zaman 3200-3400 arası olur bu şekilde doğar dedi. Farklı şehirden geldim oradaki doktor ise 36+0 da 3100 demişti anlamadım bende