pims canım be ne im hep düzensizdir 4 tane yaptım geçen ay hepsi silik çizgili çıktı var diye Cok sevindim ama kan verince çıktı yokmuş maglesef sen kan ver en garantilisi
Mesela benim gecikmenin 15. Günü uygulams üzerinden ama hep böyle en az 3 ayda bir böyle yaptığı için yapmıyorum boşuna test bakalım 6. Günüde yaptım negatif çıktı hala olmayı bekliyorum çıldırma eşiğine geldim 😁😂 insallah vardır sende kan testi ver özelde bende cuma olduğu için en erken ordan öğrenirsin diğerleri bu gün çıktı çıktı yoksa haftaya kalır