denizz89 hanımlar 33+3üm ve el ayak kaşıntım oluştu yaklaşık dört beş gündür sebebi ne olablr yasayan varmı aranzda
Melisa07 denizz89 ay ben de 32. Haftamı bitirmek üzereyim o kadar kaşıntım oluyor ki anlatamam. Ablamda da olmuştu artık kaşıntıdan uyku uyuyamaz hale gelmişti doktor 38+2de almıştı bebeğimizi. İnşallah bizimkiler böyle bir sebepten erken gelmez
mmrv denizz89 Canim kasinti onemsiz de olabilr.. Karacigerden kaynakli da olabilir.. Gebelik kolestazi diye bisey var kasinti belirtilerinden biri.. karaciger degerlerine bakiyolar..
denizz89 @Melisa07 ya diyorum acaba çikolata yiyorum dört beş gündür cips gofret derken abarttm iyice ondan olablr mi cnkü hiç yemezdım buzamana kdr🧐Allah esrgesin bizleri ve yavrularımızı canım inşAllah🤲🤲🤲
Melisa07 denizz89 canım abur cubur yeme birkaç gün kendini izle lütfen ben pzartesine kontrolde söylicem çünkü kaşıntı boş bi olay değil karaciğer falan Allah muhafaza sen de takipte kal
denizz89 @Melisa07 tamam canm inşAllah sıkıntı cıkmaz yok zaten artk yemem 7,5aydır agzıma sürmedm şimdi de dadandım resmen