Sevgikara Kızlar ben bebeği ilk ogrendigimden beri mide yanmasıyla cebellesiyorum doğumda bile olacağına inanıyorum bazen sizce hastane çantasına şurup koymalimiyim 🤔 deneyimli anneler cevap verirmisiniz
uraz_ve_annesi- Sevgikara benimde ilk haftalar inanılmaz yanmam olmuştu ama sonradan hafifledi bence koyun olmazsa kullanmazsınız ama olursada yanınızda olmuş olur zarar gelmez diye düşünüyorum ☺️
Sweetbabyy Sevgikara Şuanda o aşamadayım kesin koyun ben unuttum doğumu beklerken bişeyler yiyip içiyorsunuz ve doğuma kadar yanıyor şuanda doğum için bekliyorum suni sancı verecekler sabah galiba
Tugce123- Sevgikara canım acı yiyince de benim midem yanıyor daha önce yoktu seninde öylemi böyle bogazına kadar geliyor sanki