Rabbime şükürler olsun Oglumla yan yana Yatarken Yazıyorum 3 gün önce sancılanmışdım o gün dogururm diye düşünmüştüm yanlız 3 gün sonrayaymış Nassip kısmet 🥹 Bugun sancılarım başladı ve evde cekmeye karar verdim bagırdım cıgırdım ama deydi 😁 Artık olmucak dayanamıyorum dedim an ambulans aradık ve ambulans geldi ama ben gidemiyorum kıpırdıyamıyorum sancım okadar şiddetliydi Bı ara gecerken hemen bindirdiler beni setyeye indik cok şükür. Hastaneye geldık ve 8 cm acıklıgım oldunu ögrendim 18 20 gibi Geldıgım Hastaneye 19 35 de oglumu kucagıma Aldım azcık dişimizi sıkmamız gerekıyor en önemlisi ebelerin dediklerine kulak asmamız gerekıyor Rabbim İstiyen herkeze bu güzel duyguyu yaşatsın Ve Rabbim herkeze kolay dogum nasip etsin kimseyi bu yolda Koymasın 🥰🌹