Hande1nur 31+2 haftadayız arada sanki regli ağrısı olursa öyle hissediyorum,sanki kanamam olacakmış gibi hani,bu durumu yaşayan var mı neden olablr acaba
Gaer25 Hande1nur bende 26+2yim aynı şeyi yaşıyorum adet olacakmışım gibi kasıkta ağrı (sürekli değil olup geçiyor) karnımın sol tarafındada ağrı var endişelendim geçmezse sabah hastaneye gitmeyi düşünüyorum
Gaer25 Hande1nur daha öncelerde yaşadınız mı sizde böyle kasıkta regl sancısı gibi yoksa ilk kez mi oluyor
Hande1nur Gaer25 ben ilk kez yasiyorum ama geçiyor ara ara yine oluyor,rahim genisledikce oluyor diyorlardı,doktorunuz ne söylediğini yazar msnz gidince
Mervesvk 5+6 dayım oyle bir ağrı bende cok yasadim hatta 4+5 te hafif kanamam oldu korktum fakat doktor hemen ilac verdi bir daha ne agrim ne kanamam oldu. Hamileligin ilk dönemlerinde bunlar normalmiş o yüzden kanaman olmadığı sürece doktora gitmene gerek yok. Vucut kendini hazirlamaya çalışıyor sonuçta 😊
Ffatma 13+4 dün gece bana da oldu ağrıyla uyandım Allah korusun düşük filan yapıyorum sandım. Wc ye gittim geçti. Sanırım idrarımı tutmusum uyurken o ağrı yapmış