eminrduran dün sezeryan oldum ağrım zaten hep var ama cok fazla ödem oluştu ayaklarm da Sizinki kaç gün de geçti ayrıca nenzann toparlanirim acaba ve cabuk toparlamak için ne önerirsiniz
SedefPolat Sen eşittir ben demektir ☺️ Ben de aynı durumdayım şöyle diyeyim kendi numaramdan 4 numara büyük ayakkabı giydim ve sıktı 😂😂 Allah yardımcımız olsun, inşallah atacağız kısa sürede eminrduran
SerraveAnnesii Benimde sezaryenden sonra sol ayağım ödem yaptı hep uzatarak oturdum geçmişti. 38 günlük olduk her işimi kendim yapabiliyorum bazen çok zorlarsam dikişim acıyor 😊 hiç yatmadım evde hep yürüdüm çok çabuk toparlandım şükür