Miiiii Rabia_balikci benimde 75 fi goguslerim kucucuktu ama masallah 85 beden oldular bebek emdikce büyüdüler sütumde yetiyodu bebegime sütün memenin buyuk kucuk olmaskyla alakasi yok emdikce büyür zaten ne zaman memeden kesiyosun eski formuna donuyo bide sohle dusun buyuk olsa ekstra büyüsü memeden kesince cok sarkiyo maşallah bende hic sarkma olmadi ikincisindede olmaz inşallah
Gamze1013 Rabia_balikci ay bende tam tersi hep zayıf biriydim ve göğüslerim 75 ti hiç yoktu sütyensiz çıksam bile farkedilmezdi yani . Hamile kaldım ilk belirti göğüs ağrısı şişmesi oldu bayaaa büyüdüler ve 20. Haftalarda falan iner diye düşündüm asla inmedi şuan 31. Hafta ve 90 beden falan bende inse diye düşünüyorum 😅
minnosun-annesi7 Göğüs küçüklüğünün emzirmeyle bir alakası yokmuş. Hatta küçük göğüslü olanlar daha kolay emziriyormuş. Sütünün olup olmamasıyla alakalı bu durum. O da bebeğini emzirdikçe artacaktır, endişelenmeyin
Rabia_balikci minnosun-annesi7 yani şimdi 75 beden takıyorum insalah bi zorluk olmaz büyümesini cok istiyorum insalah büyürler