Busraseyma
Bizde son 72 çok şükür 🤲
Geceleri karnımda acı oluyo sürekli sizde de oluyor mu? Bir de bebeğin hareketlerini iki gündür çok az hissediyorum yine normal mi acaba? 🙈🙈 Soruyum kusura bakmayın ama doktor kontrolüme daha var ve biraz fazla endişeliyim sanırım 🙈