Kızlar buraya ne zaman yazacağımı hep çok merak ediyodum nasip bugüneymiş. Suyumun azalması ve açıklığımın bebeğimin doğum kanalına girmemesi sebebiyle sezeryan kararı aldık doktorumla vee bugün 39+4 haftalıkken bebişiim doğdu. Sabah erkenden bi heyecanla gittik eşimle ikimiziz ailelerimiz uzakta eşim beni yalnız bırakmamak için doğuma bile girdi 😭 belden yapılan iğne hiç ama hiç acıtmadı ameliyattakiler gayet iyi sakinleştirdi beni çok rahatlattılar uyuştuktan sonra sondayı taktılar ellerini vücudunuzda hissediyorsunuz ama acı yok değişik bi histi 🤗 sonra eşiim geldi elini yanağıma koydu ve hep destekledi sohbet ettik gayet rahatım hiçbir baskı çekiştirme hissetmedim inanın 5 dk sonra bebişim çıktıı ama nasıl ağlıyorrr Allah’ım nasıl güzel bi his anlatamam gözyaşları sel tabi o arada 🙈 temizlediler güzelce resim çekindik minnak bişey böyle puf gibi tarif edemem o duyguyu sonra onu ve eşimi çıkardılar benim de dikişlerim tamamlandı o ara uyuttular sanki beni sersem gibiydim. Odamıza geldik sonra hemen emzirmeye başladık çok şükür sütüm geldi hemşireler de yardımcı oldular bende nasıl tutulur vs öğrendim kendim emzirebiliyorum artık.. uyuşukluğum hafif hafif geçmeye başladı regl ağrısı gibi ağrım başladı hemen ağrı kesici yaptılar beni çok rahatlattı, öğlen de yürütmeye başladım evet ilk kalkış zor ama benim gibi canı tatlı olan biri bile yaptıysa…😄 Korkulacak birşey değilmiş o da bebeğimi düşündüm hep daha çok gaza geldiim😄 sadece gazım çıkmadı biraz yürümem lazım o kadar onun haricinde rahat geçti kızlar hiç yazılanlar gibi değil kişinin psikolojine göre değişiyor bence şuan yanımda uyuyor ve özlüyorum hep beni emmek istiyo orada uyumak istiyo küçüçüük kıyamıyorum hiç yarın da son kontrollerimiz yapılacak ve çıkıcaz hastaneden çok şükür bu da bitti sağlıklı bi şekilde kucağıma aldım darısı sizlere inşallah şimdi kızçemle uyuma zamanı 😍