northandmother Öğle saatlerinden beridir kalbimin hemen alt kısmında seyirmeye benzeyen bir hareket oluyor ama hala devam ediyor çok nadir duruyor sonra tekrar devam ediyor 20+2 deyim bilen var mı nedir bu sanki biri içten etimi tutup geri bırakıyor
northandmother Sehrbnon12 hiç bilmiyorum ki acı yok ama devamlı bir seyirme şeklinde bişi var bebek olabilir mi diyorum sonra düşünüyorum 20+2 ve göbek deliğinin yukarısında oluyor bebek olabilir mi o kadar çıkmış mıdır yukarı hiç bilmiyorum
Sehrbnon12 northandmother ben daha 8 haftadayım benimde belirtim yok diye endişe duyuyorum mide yanmam var arada o kadar