Kızlar merhaba bişey danışmak istiyorum bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Önümüzdeki hafta 32 haftam doluyor ve doğum iznine çıkıyorum nasip olursa ama ben doğum paralarımı toplu değil aylık olarak almak istiyorum böyle bir hakkım mevcutmu aylık şeklinde alabiliyormuyum. Çünkü çalıştığım yer kısa bi süre sonra kapatacak eğer 4 ay izin sonrasını beklersem o param yanabilir o yüzden aylık şekilde talep etmek istiyorum nasıl başvurabilirim