Gebelik şekeri olanlar veya triodi kolesterolü yüksek olan arkadaşlar normal doğum mu yoksa zorunlu sezeryan mı oldunuz ? Bende yok yok ta bu saydıklarımın hepsi var daha 24 haftalığız doğum Hakkında doktorumla görüşmedik ama genel tecrübelerinizden bilgi almak isterim