dibuuu 36 haftaligim ve bugun doktor normal dogum istiyorsan haftaya cati muanesi yapicam dedi eger sezeryansa gun vericem dedi 24 eylul 27 eylul arasi dedi normal dogumdan korkuyorum ve kucukken kalp ameliyati oldum zorlanirim diye dusunuyoruk napayim kizlar ?
Slmkhrm dibuuu canim valla herkes sezeryandan korkar ama ben de senin gibi normal doğumdan korkuyorum 😯
Busra011 Benim de çatı darlığın varmış sezeryan olacağım iyikide öyleymiş vicdanım rahat etti 😊 çünkü kemiklerim şimdiden kırılacak gibi ağrıyor 😐