Kızlar doğumumu şehirde yaptım bir özel hastane geçmişim olmasına rağmen şahsen ben çok memnun kaldım doktorlar gayet samimi ilgili ve tek kişilik odada eşimde yanımdaydı duş vs herşey var özel hastane konforunda doğumu burada düşünenler tereddüt etmeyin bence 😊 ayrıca gerektiğinde suda doğumda yaptırıyorlar :)