deletedmom734
Arkadaşlar eşimin pinterestte gördüğü bir fotoğrafa buna binaen soruyorum doğumda anne ve bebeğe takılan isim yazan bilek bantlarından babayada takılıyormu?? Eşim çok heveslendi :( bende evet sanada takacaklar tabi dedim olmazsa hemşireye rica ederim yazıp takarlar değilmi?