Kizlar birsey sormak istiyorum. Biz ilk basta emzirmekte cok sorunlar yasadik. Oglumun sariligi vardi cok gücsüzdü ememiyordu. Ben akilli, o ememedi ama bende sagmadim sütümü. Iste herneyse önce ememedi diye mama verdim sariligi atmasi icin. Sonrada sütüm az diye devam ettim. Sütümün az oldugunu kim dedi nerden cikardim bilmiyorum oysaki tasip duruyordu ama ne bileyim mamasiz deneseydim yetermiydi bilmiyorum bu düsüncelerde üzüyor beni.
Simdi dört bucuk aylik hala meme mama devam ediyoruz. Ama mesela uyuturken sag mememi emiyor, o an sol mememe süt indigini hissediyorum ve sol mememi emmezse akmaya basliyor. Bu sütün cok oldugu anlamina mi geliyor yoksa alakasi yokmu?
Acaba mama vere vere cocuk obur mu oldu normalde sütüm yeterde midesi mi büyüdü 😀 böyle seyler geliyor aklima kiloluda bir bebek ama artik mamasiz olmaz sanirim deniyorum doymuyor