mutluanne2 Merhaba kızlar doğumuma çok var ilk bebeğimde korseyi ihmal ettim bunda çok düzenli kullanıcam önerdiğiniz korsa varmı sezeryan doğum yapıcam
Prenseslerinannesi344 mutluanne2 vallllhi benimde 3 bebeğim bende ikisinde ihmal ettim esim almis ama begenmedim varsa guzel bel incelten vallahi aldırim bende su siyah var o modelleri oneriyolar cok
zeyel_sena mutluanne2 hamilelikten önce diyet yapmıştım emba korse almıştım trendyol.dan çok memnun kaldım 7 tane çelik baleni var hem toparlıyor hem dik durmanızı sağlıyor.