Edau9 son regl tarihinden sonra vücut kendini gebeliğe hazırlıyor. İlk 2 hafta yumurtanın oluşum süreci, sonraki 2 hafta döllenme ve bebeğin oluşum süreci vs oluyor. Ama bebek vücudun ilk 2 hafta hazırladığı sağlıklı yumurta ile oluştuğu için o 2 hafta da aslında bebeğimizin oluşum süreci oluyor🥰 yani gerçekten 4 haftada oluşuyor bebişler. İlk Yumurta oluşum süreci- yumurtlama- döllenme ve bebek 😂 (sadece tahminidir tıbbi bilgiler değildir ama bence böyle yani 🥰)