Kızlar bilmiyorum yalancı doğum sancısımi nedir 33 haftalık hamileyim 4 gündür kasıklarıma çok fena ağrı oluyor belimde sanki bisey yanma hissi bebek arada böyle rahim kısmında oluyo hareketli onda sıkıntı yok bu gece çok kötüydüm yarın bi görünücem ilk gebeligimde nisan su gelmediği için bilmiyorum nişan ne renkte bilen varmı