moom222 çok teşekkür ederim cevabın için inşallah düzene girer 🤲🏻 Bende iki gündür dikkat ediyorum tatlı , normal ekmek hiç yemedim , yoğurt hep yiyordum şimdide ara öğün gibi yemeye çalışıyorum, inşallah dikkat etme ile düzene girer. Doktor biraz beni korkuttu en kısa zamanda yaptır dedi bilmiyorum hepsinin yaklaşımı farklı işte 🤷♀️ Allah bebeklerimizi korusun herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin