Selam herkezeee, 37 haftalık olduk biz ve bacağımın arasındada çatlaklar oluştu fakat bir haftadır bacağımın arasındakı çatlaklar aşırı derecede kaşınıyo ve kabarıp kızarıyor. Neden böyle anlamadım. Karnımın ordakiler öyle değil ama bacağımın arasındakiler öyle. Aynı durumu yaşayan varmı?