34 5 haftaligim o kadar doktor kontrolune gitmeme ragmen bugun gittigimde doktor bebegin vucudu 3 hafta geride karin bilgesi dedi..Ciger gelistirci igne yaptilar nst sancim cikti yarinda 2 dozu yapicaklar erken dogum riski var dediler ama sizce alirlarmi hemen doguma 1980 kg da dedi …Ozeldeki doktorda geriligi yok yumutrlama doneminde gec olmus dedi…O kadar cok morelim bozukki ..Kaynanamlar annemler falanda hep iyi beslenmemisisn ondan diyip duruyolar cok uzuluyorum:( Eşimde gorevde yanimda degil Sanki butun suc bendeymis gibi davraniyolar