kardelenimm benim kendi istememe sebebim birinden etkilendim biryakınımızdan ,bebeğinde anne krnında hiç bir problem yoktu ,acubademde tüm kontrolleri doğumutetanoz aşısı ,,,herşeyiyle ekstra ilgilenildi,bebeği doğdu omurga sıkıntısı var malesef götürmedikleri dr kalmadı ve en son vardıkları kanı tetanoz aşısından olmuş dedi istanbulda bir prof dr,ha tabiki takdir ilahi olacagı varsa rabbim yaZdıysa oluyor ama korktum yinede