Esreyup42 Arkadaşlar 10 haftalık gebeyim kalp atışını duyduktan sonra kontrole gitmedim daha doktorum 3 hafta sonra gel dedi belirtilerim vardı şuan onlarda kayboldu bebeğim iyimi diye çok merak ediyorum bu duruma yaşayan varmı aranızda😔😔
cennet_aka27 Esreyup42 yaşamaz olur muyuz canım hiç 🙋🏻♀️ bende 10 haftalık hamileyim 3 haftadır görmüyorum bebegimi yarına randevum var
Sare19 Esreyup42 benim 17 haftalık bu zamana kadar hep korkku hissettim şimdi hareketleri var ama yoğun bir gün geçirip hareketini hissetmesem içime yine korku düşüyor 😢
Mucizemi_beklerkennnn Esreyup42 bnde 10+4 hftalik hamileyim belirtilerm kayboldu birden we cok korkuyorm bi sorun mu war diye 1 hftadir belrti yok nrdeyse we kontrolume daha 2 hafta war icim icimi yiyo resmen
Omerin-annesi Esreyup42 bende kalp atışını duyduktan sonra ayda 1 gel dedi doktor o günü iple çekiyodum ve benimde belirtilerim 9. Haftada kesilmişti aniden 1 sonra gittiğimde bebeğim gayet iyi sağlıklıydı canım şuan 39 haftaligim bu defa gelmek bilmiyor :) evham yapmanı anlıyorum ama korkma içini ferah tut güzel düşün güzel olsun stres yapma kendi içinde bebeğin icinde🌸
Esreyup42 cennet_aka27 ister istemez bir merak sarıyo insanı inşallah iyidir bebeklerimiz ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum
Ozcnbsraa Canımm ya bende hareketlerini hissedene kadar aynı şey oldu hatta eşime şu kontroller haftada bir olsa keşke diyordum ama korkmanı gerektirecek birşey yok
Esreyup42 Ozcnbsraa inşallah iyidir bayramdan sonra kontrolüm var benimde saolun içimi rahatlattınız bir nebze✋
cennet_aka27 Esreyup42 İnşallah canım iyi düşün iyi olsun. Benim ikinci bebegim olacak kızımda ne hissettiysem aynı şeyleri bunda da hissediyorum annelik böyle birşey 🌸
Prenseslerinannesi344 Esreyup42 kiz bnm 3 bebeğim 17 yim 13 de gttim ilk ogrendim bbgimi dinletmedi klbini kipirtidaxyok meraklardayim yrn gidicen grmeye