Temmtemm Ben ayın 6sına tee ne zaman randevu almıştım devlet Hastanesi’ne. Şimdi aklıma geldi doktorlar Mayıs ayında bazı günler grevde olacaklardı. Benim randevum ne olacak şimdi bakmazlar mı o gün… Şeker yüklemesi için gidecektim🙄 başka da eşimin iş günlerine uyan randevu bulamıyorum ne yapacam???
Tugceelanaz Temmtemm Yine o günü git ,her doktor grevde olmuyormuş heralde burda bi kaç arkadaş öyle söylüyor . Olmadı acil den giriş yaparsın, nöbetci doktor vardır illa bakan
HilalEyce Temmtemm Geçen ki grevde benim doktorumun çalışıyordu. Randevulu hastalara bakıyorum demişti. Hastaneden hastaneye değişiyor galiba hastaneyi arayıp öğrenebilirsiniz.
Temmtemm Şuan zaten randevusuz gidene hiç bakmıyorlar ki🙄 ayın 9una buldum randevu. Hiç riske atmayıp ona giderim artık.. çünkü mesafe uzak sürekli de izin alınamıyo maalesef