Eylemkurtkaya Dilarasavul21 benimde tsh değerlerim son ayımda aniden yüksek çıktı şimdilik ilaca başlattı doktor
Prensannesiiiiiii Benimde yüksek çıktı ilk baştan 13 haftalığız şimdi ilaç kullanıyorum bizde genetik 3 ablam da var ama ilacın bebeğe zararı yok
lemonsmother Dilarasavul21 euthyrox 25 mg günde 1 defa alıyorum. İki gebeliğimin başından 3 ay emzirmeye kadar kullanıyorum. Sonra doktor kullanma diyor zaten.