Fatmakmlk merhabalar sizinle ayni durumlari yasadim cok gecmis olsun o agriyi ceken bilir cekmeyen anlamaz insana nefes aldirmiyor benimde 9.haftamda basladi ve bebek buyudukce agri ilerleyecek dediler yediklerime dikkat etmeme ragmen gecmiyordu agri en son 15.haftada dayanilmaz hale gelince mecburi karnimda evladimla ameliyat oldum zaten herkeste yapmiyor cok riskli bir cok hastaneyi doktoru aradik kimse sorumluluk almak istemedi doktoru cok zor bulduk ama sukur hersey yolunda gitti ve evladim 15 haftalik karnimdayken ameliyat oldum cok korktum cok uzuldum cunku 2 sene cocugumuz olsun diye ugrasmistik tam hamileligime sevinecegiz derken bunu yasadik ama simdi bin sukur 7 aylik ve kollarimda saglikla dogdu 7 aylik olduk bile🤲🏻🤲🏻🤲🏻Rabbim yardimciniz olsun dayanma gucu versin insAllah yediklerine dikkat edince agrin geçer