Benim de suyum fazla gözüktüğü için yaptırdım yüksek çıktı. Ailede var genetik malesef , kilo alımımda normal. Şu an evde ölçümler yapıyorum dikkat etmeye çalışıyorum ama edemediğim zamanlarda oluyor. Çok çok çok zor bişey canım çekiyor çünkü. Ama yesem de aşırı yükselmiyor ben anlayamadım. Farkettiğim tek şey paketli yiyeceklerin daha hızlı yükselttiği. Evde yediğim bi kızartma patates tatlı o kadar yükseltmiyor.