Misssitare Kızlar sizde de oluyor mu? Bana yemekten sonra bi ağrlık çöküyor ve dayanamayıp uyuyorum sonra bu saatlerde uyanıyorum🤦♀️ yemekten sonra kafamı kaldıramıyorum resmen
Elisa_Esra04 Misssitare canm 33 haftalığım bendede ilk günki hamilelik gbi bir uyku var malesef uyuyamam lazım ama napim sızıyorum işte😅10 cu haftalarda gözüm açılmadı uykudan ama çokk kusardım😒
Elisa_Esra04 Misssitare şimdi istediğin kadar uyu dinlen canm ne istiyorsa yap son aylar çok ama çok zor 😬
Misssitare Elisa_Esra04 gerçekten ya ilk haftalardan sonra geçmesi lazım. Hamilelikten mi benim miskinliğim mi anlamadım🤷♀️😅
Misssitare mervesglm yanlış hatırlamıyorsam kan şekerim normal çıkmıştı. Şeker yüklemesi yapılıyor o mu dediğiniz acaba?
Elisa_Esra04 Misssitare bazılarında hiç geçmiyor hamilelik zor güzel ama çok değişik bir dönem rabbim sağlıkla kucağına aldırdın dikkat et daha çok minik ✨
Elisa_Esra04 Misssitare evet bian önce sağlıkla gelsin bende artık normal fiziğime döneyim valla ben hamileliği sevmedim 4 5 6 aylar güzeldi sadece
mervesglm Misssitare evet. Sorun çıkmadıysa şükür hormonların verdiği etkiyle yemek sonrası uyku çökmesi normal. Ben 6 ayı uyuyarak kalan 2 ayı uyumaya çalışarak geçirdim göbüşten 😂
Renginveannesi_ Misssitare 29.haftama giriyorum benimde ara ara oluyor sürekli uyuma isteğim var ilk ayda sürekli uyuduğum için gebe oldugumu öğrendim 🤲🏻 bende uykuyu çok sevdim yani🥴