22lavantam Arkadaşlar göbek deliğimin etrafında sağda solda altta üstte sırayla ufak pıt pıt lar hissediyorum ama gaz mı bebek mi hangisi 😅 19 haftalık olmak üzereyiz henüz hissedemedim
Sdkkk 22lavantam bebek :) 14 ten itibaren bende öyle hissettim 20 den sonra hareketler daha sert ve net olmaya başlıyor :)
22lavantam muserref02 Sdkkk Senaras0604 Naneliayran @ hafif gaz sıkışmam da var bu yüzden karıştı kafan bilemedim yaniiii😅
MinnieMouse 22lavantam göbek deliğinin biraz aşağısında hissedersin bebek daha yukarı çıkmadı yukarıdaki gazdır 😅