Kızlarrr normalde 5 mayısa gün verdi doktorum ama benim dayanacak gücüm kalmadı şuan 38+1 olduk yarın sabah doktora gidicem cumartesi dogurmak istiyorum sizce bi sıkıntı olur mu kendi kendime mi sıkıntı yapıyorum acaba dayanabilir miyim 5 gün daha bide bayramda doktorum olmucakmış bişey olursa nöbetçi doktora ameliyat olucam napsam ki bi akıl verin 🥺