Gny18 Betus02 merhaba bende bebek arabami satiyorum dolaptan isterseniz bakin kullanici adim gunayhaksever
Yaseminoruc43 Gulll333 bebek arabalaarını yüklemediniz mi? 4. Bebeğime hamileyim Araba almam lazm yğklersenz bakmak isterim
Gulll333 Yaseminoruc43 kusura bakmayın çocuklardan dolayı unuttum yarın unutmazsam yüklerim siz benim dolap hesabıma yorum olarak ta yazabilirsiniz happy mom a çok girmiyorum
Gulll333 Yaseminoruc43 ama bebek arabalarını satılsa elden vermek isterim kargoyla uğraşmamak için kırılır falan sonra İstanbul’dayım
Yaseminoruc43 Betus02 ben çok alışveriş yaptım, çokta satış yaptm güvenebilirsn. Trendyol güvencesiyle zaten.satıcıya merak ettiğin herşeyi sor ama. Yanlış bilgi verdiğinde değişim hakkın var , ama beğenmedim gibi şeylerle iade hakkkn yok
bebekrehberi Betus02 ben o kadar çok alışveriş yaptım ki😅 sistemini çok beğeniyorum. Onay vermezseniz para geçmiyor zaten. Bebek arabamı letgodan aldım ama. Beğendiğiniz ürünü bi de letgoda aratın. Orda olmazsa dolaptan şehrinizde mi değil mi onu sorun. Öyle de olmazsa sipariş edin. Tek riski ürün güzel gelemzse tekrar kargoya gidecek olmanız.
MinnieMouse Betus02 ben çok aldım canım büyük bişey almadım ama pahalı olup da orda uygun olan çok şey aldım. Bebeğim için aldım çünkü bebeklerin eski bir şeyi olmuyor hep yeni 🤗 güvenilir bir site iade konusunda sıkıntı yaşamazsın Trendyol güvencesiyle çalışıyor