eylulozkaya Gebelikte saça keratin yapılır mı? Doktoruma sormadım ama internette bir zararın olmadığı yazıyordu.
Annesiveminnak eylulozkaya keratin oldukca yoğun kokulu ve goz yakan bir islem solumak zararli olacaktir diye düşünüyorum ama mutlaka doktoruna sor bence riske edilecek birsey degil cunku
Mrymali Keratinlerin çeşitleri var 2 kere yaptım sonraa doğuma 4 gün kaldı kendim yapmak istemedim diye yapmadim
Yrlmz5050 eylulozkaya ben kendim yaptım evde 2 ay falan oldu ama 33 haftalık hamileyim daha fazla ağırlaşmadan tekrar yapıcam